Wczytuję dane...
FAQ

FAQ - CO TO TAKIEGO ?

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – to zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.

1. Czy w sklepie online MULIET mogę zakupić produkty bez logowania?

Odp: TAK, wystarczy, że po zakupie wybranych przez Ciebie produktów wpiszesz swoje dane do formularza i zaakceptujesz zamówienie.

2. Czy kupując w butiku MULIET jest możliwość obniżenia kosztów wysyłki ?

Odp:  Tak, przy zakupach powyżej 300 zł, wysyłka jest GRATIS.

3. Jakie są możliwości dokonania płatności za zamówienie?
Odp: W butiku MULIET można zamówić paczkę pobraniową lub zapłacić za swoje zamówienie za pośrednictwem szybkich płatności → PRZELEWY24  lub zwykłym przelewem bezpośrednio na nasze konto w ING Bank Śląski (dane dostępne w zakładce "Koszty wysyłki"

4. Czy w butiku MULIET istnieje możliwość opóźnienia płatności za zamówienie?
Odp: na chwilę obecną NIE.

5. Czy za zakupy w butiku MULIET mogę otrzymać fakturę VAT ?

Odp: Na chwilę obecną jest możliwa tylko faktura na osobę prywatną.

6. W którym miejscu dostępny jest aktualny status realizacji zamówienia?
Odp: Informacje o aktualnym etapie realizacji zamówienia są wysyłane drogą mailową.

7. Jak długo będę czekać na swoje zamówienie ?

Odp: Ustalony przez nas termin to od 1 do 3 dni roboczych, jednak staramy się aby paczki zostały wysyłane do Państwa najszybciej jak to będzie możliwe. Wyjątek stanowi przelew bezpośredni na nasze konto ING Bank Śląski, wtedy trzeba doliczyć +1 dzień, gdyż musimy poczekać na zaksięgowanie przelewu na naszym koncie.

8. W jaki sposób mogę zareklamować lub zwrócić zamówione produkty?
Odp: Wszystkie niezbędne informacje dotyczące zwrotu i reklamacji znajdziesz pod linkiem: http://muliet.pl/odstapienie-od-umowy
Zwrotów można dokonać również przez swoje konto, logując się na naszej stronie.

9. Jak długo muszę czekać na zwrot pieniędzy na konto ?
Odp: Czas jaki mamy na zwrot pieniędzy do Klienta to do 14 dni roboczych od czasu, gdy dotrze do nas oświadczenie o reklamacji lub zwrocie. W tym czasie musimy również otrzymać reklamowane/zwracane produkty, które wcześniej będą poddane ekspertyzie czy nie noszą śladów użytkowania bądź nie posiadają uszkodzeń.

10. Kto pokrywa koszty przesyłki w przypadku zwrotu zamówienia?
Odp: Klient dokonujący zwrotu lub reklamacji.

11.Czy w butiku MULIET mogę zdobyć zniżkę na zakupy ?
Odp: Prosimy na bieżąco śledzić nasze media społecznościowe FB/INSTAGRAM oraz newsletter, gdyż właśnie tam pojawiają się KUPONY RABATOWE na zakupy w butiku MULIET lub darmowa wysyłka.

12. Na którym etapie mojego zamówienia muszę wpisać KOD RABATOWY, aby kwota do zapłaty za moje zakupy została obniżona ?

Odp: Kod rabatowy należy podać w formularzu zamówienia pod tabelką "WARTOŚĆ TWOJEGO ZAMÓWIENIA". Widnieje tam pole: KOD RABATOWY. Po wpisaniu odpowiedniego kodu (który w danym czasie jest aktywny) należy kliknąć pole znajdujące się tuż obok "DODAJ" i cena końcowa zostanie automatycznie obniżona o % następującego kodu.

13. Mam problem techniczny z zamówieniem, z kim i kiedy mogę się kontaktować?

Odp: W razie problemów proszę o skontaktowanie się drogą mailową/formularz zgłoszenia dostępny pod linkiem: http://muliet.pl/kontakt  24h (odpowiadamy najszybciej jak to możliwe), bądź telefonicznie pod nr 696-671-694 od pon-pt w godz. 10-17 (jeśli w danej chwili nie odbieramy, to oddzwonimy najszybciej jak to możliwe)