Wczytuję dane...
Zwroty i reklamacje



ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)
Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie online MULIET produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży produkty należy odesłać pod adres siedziby firmy wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem zwrotu załączonym w wersji papierowej oraz potwierdzeniem zakupu. 

Będzie dla nas sporym ułatwieniem jeśli Państwo poinformujecie nas wcześniej drogą mailową o nadaniu zwrotu (nie jest to jednak wymagane).

Zgodnie z art. 30 ust 3 Ustawy o prawach konsumenta Sklep nie zapewnia możliwości złożenia odstąpienia drogą mailową.

zwrot należy odesłać na adres: 

MULIET Angelika Grabowska

ul. Artyleryjska 18/20

42-202 Częstochowa


→  Zwracany towar nie może mieć żadnych śladów użytkowania (w szczególności zabrudzeń makijażem, zapachu perfum itp.) , musi również zawierać oryginalnie przypięte metki (nie mogą być one oderwane) w przeciwnym razie zwrot nie zostanie uznany i będzie niezwłocznie odesłany do Nadawcy.

→  Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami

→  Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący. 

→  Zwroty kosztów transakcji realizowane są max. w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.


Zamówienia opłacone przez: - Przelewy24 zwracamy przez Przelewy24, zamówienia opłacone bezpośrednio na nasze konto zwracamy z tego samego konta.




REKLAMACJA


Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami w celu ustalenia odbioru przesyłki  (zlecenie odbioru opłacane jest przez naszą firmę).
W przypadku reklamacji otrzymanego towaru otrzymany produkt należy odesłać na adres:

MULIET Angelika Grabowska

ul. Artyleryjska 18/20

42-202 Częstochowa

wraz z wypełnionym formularzem reklamacji i z potwierdzeniem zakupu.

→  reklamowany towar nie może mieć żadnych śladów użytkowania (w szczególności zabrudzeń makijażem, zapachu perfum itp.) , musi również zawierać oryginalnie przypięte metki (nie mogą być one oderwane) w przeciwnym razie reklamacja nie zostanie uznany i będzie niezwłocznie odesłany do Nadawcy.

→  Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami

→ W przypadku uzasadnionej reklamacji, uszkodzony towar zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt, lecz pełnowartościowy. Jeśli będzie to niemożliwe zwrócimy wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji. 

→  Zwroty kosztów realizowane są przelewem bankowym w terminie max. 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.

→  Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.